Sweet Rush – ‘Hot Sauce’ Music Video Premiere

17
310

Sweet Rush is getting ready to take the crown as the hottest new pop group of 2009! Check out their debut video “Hot Sauce“.

Who is Sweet Rush?

  • Singer/songwriter sister due group born in Somalia. Now currently reside in Atlanta, GA.
  • Siham is 21 years old and Iman is 20.
  • Featured on Akon’s new single, “Troublemaker” off his upcoming album FREEDOM
  • Performed on MTV’s My Super Sweet 16 for former NFL player Ray Buchanan’s daughter Destinee.
  • Sound of the music is: FUN, ANIMATED, and ENERGETIC!
  • Loves fashion! They have a very keen sense of “Sweet Rush Style”. Think a younger version of Kelis.

17 COMMENTS

  1. i dnt knw why the fck u think this is good but is not little children these day’s are coppying what your doing as a older role model but clearly you can see what your doing is wrong calling youself’s muslim !!
    behave and cover youselfs dirty girls

  2. ^_^ don’t hate cuz u jus not as famouse as they are and yes dey are callin dem selves muslimss bu jus cuz dey don’t cuverr and wat da hell u doin lookin at dere video if dey dirtyy girlss?!?! stopp hatin u bitch and jus go get a damn life!

  3. nimco u need grow up. just because their are muslims doesnt mean they cant be doing what they are doing. I know so many muslims that do what they are doing, and dress like them but just not on t.v. u somalians talk to much shyt,i think what their doing is great and that their following their dreams and their not afraid to BECAUSE THEY ARE NOT BOTHERED ABOUT IGNEORANT PEOPLE LIKE U!!!

  4. aight itz gd 2 b a gd muslim yeh howeva diz der lyf u gt me am happi dat we gt somali sister on stage 4 us nw u gt me follow ur heart and do wat it tellz u 2 do u gt me

  5. I THINK U GUYS ARE SOOOOOOOOOOOOO GD AND U ARE FOLLOWING YOUR DREAM AND THAT WAT MATTERS I CANT WAIT FOR U GUYS TO MAKE A NEW SONG .U GUY AT LEAST REPESENTS SOMALIAND AND AT LEAST U ARE MAKIN US LOOK COOL .U GUYS ARE GREAT

  6. im fronm the uk n the girls teir dnt evn no the deen and sweet rush r big over there we call ourselfs muslims but show our hair and body so shut up nimco

  7. althought this song is good they r showing a bad things to little muslims girls forget these girls thye dont now there deen allah sees them and will punish them

  8. i kinda agree with amina cuz these girlz are showin sum bad things to little girlz and they really shouldnt call them selvz muslims if they are gonna be doin this and i myself was born in atlanta georgia and even i dont dress like that i were a wrap around higab and if i wear jeans i wear a long shirt wit it so yeah they could at least wear higabs

  9. Amina first of all i am not a bitch and yes they are setting a bad exsample but it is wat they are doing and to and i like it thier singin i dnt dress like dem but i dress the way i wear no scarf and i am a gd singer and i wear jeans and shirt so i agree wif hibaq and i am from the uk like her and over here we do wat eva we want u get me blad

  10. first of all they should not be wearing that and they should not be singers if they r muslim i mean u either follow the rules or u dnt be a muslim man come on yh ppl mke mistakes but u learn form them and u make ur self better and better each day.

  11. oh yeh and by the way ilwad you dont follow ur dreams if its forbidden in islam i dont know bout u buh i havent ever seen a sura say u can sing and not be modest have you if yes reply back?

    • OMG all yo need 2 jst chill n leave sweet rush be. And by the way do u think judging people and talkin about them behind their backs makes u a muslim? at least their hearts are clean from hatered. and by the way there is more to islam than covering up so get real.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here